tisdag 27 november 2007

Ica har "icakortspris" på Noblesse denna veckan. Då kan man inte bara gå förbi stället med choklad i affären. Så gissa vad jag mumsat till kaffet i eftermiddag? De här chokladbitarna är oemotståndliga och går inte att sluta äta!
Efter att ha jobbat från 8.30 till 19.00 igår, så slutade jag kl. 13.30 idag. Då blev det en tur in till stan, för jag skulle köpa ljus till min ljusbricka. Ljus köpte jag, och så blev det en kjol med, bara för att den var så fin och passade så bra! Är man kort som jag (enochenhalv meter lite drygt...) är det ju inte så lätt att hitta lagom längd, så då måste man ju köpa när nå't passar. Eller?

3 kommentarer:

Cattis sa...

Absolut måste man köpan när det passar. Ingen tvekan. Och choklad - som smäääälter i munnen. mmm med kaffe slurp!

Anonym sa...

hejsan såg att du var drygt en o en halvmeter det är min 21 åriga dotter med! Hon har också svårt med kläder tycker synd om henne!

Ninnie sa...

Mimmi;
ja, det kan vara lite svårt, speciellt med kjolar och klänningar. Särskilt nu när många -fina!- klänningar är vida också, då blir det liksom ingenting kvar av en, som ett mindre tält typ....